ویدیوهای محبوب اینستاگرام

40 درصد از 1000 ویدیوی محبوب و پربازدید اینستاگرام   متعلق به هاست.

 برندها نشان داده اند که تمایل بیشتری به ارسال به شبکه های اجتماعی پیدا نموده اند.

ویدئوهای محبوب اینستاگرام

بر اساس یک تحقیق صورت گرفته در بازه زمانی 9 سپتامبر تا 9 اکتبر، از بین 1000 ویدئوی ارسالی در اینستاگرام Instagram؛ در حدود 40 درصد از ویدئوی شبکه های اجتماعی های محبوب و پر بازدید، توسط برندهای معتبر ( فردی / سازمانی ) ساخته و اشتراک گذاشته شده است .

در این بین، شبکه MTV با 84 ویدئو در صدر این لیست است که در حدود 130 هزار مرتبه به اشتراک گذاشته شده است.

عملا بلافاصله پس از آنکه اینستاگرام، اجزای به اشتراک گذاری ویدئو را به بران خود داد، برندها برای بکارگیری این ابزار به این هجوم آوردند.

برندهای لوکس و ها بیشترین سهم از مشارکت درمیان برندهای استفاده کننده اولیه این ویژگی جدید اینستاگرام بودند. همین تحقیق اذعان مینماید که یکی از شیوه های افزایش محبوبیت در مورد برندهای مرتبط با حوزه سرگرمی Entertainment Brands، استفاده از شبکه های احتماعی است.

یک تحقیق مشابه که از SimplyMeasured در یک اپ (ابزارک) مشابه به نام Vine که توسط شرکت توییتر راه اندازی شده است، نشان میدهد که بیشترین بازدید از ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط برندها در داخل Vine توسط همان برندهای هستند که در اینستگرام در لیست بالاترین بازدیدها قرار داشته اند.

ویدئوی محبوب و پربازدید اینستاگرام Instagram

برخی از ویدئوهای زیر بسیار ساده می‌باشند، اما با توجه به اینکه از سوی برندهای معتبر با ساخته و اشتراک گذاشته شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این علاقه مردم به استفاده از انستوگرام باعث شده است تا تعداد 150 میلیون کاربر به استفاده از اقدام و این امر موجب جلب نظر ان ی برندها شده است.

دنبال کنندگان این برندها، خود ویدئوهایی را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و این خود هزینه های آن شرکت را برای این کار کاهش می‌دهد.
ده شرکت اول این لیست عبارتند از :

1. MTV
2. NBA
3. Peanuts
4. GoPro
5. Miami Heat
6. Wendy's
7. Topshop
8. Starbucks
9. ABC
10. HBO (Girls)

اینستاگرام تیم مشاوران ایران 

iranmct Instagram 

سپاس