چگونه اهمیت برند در ذهن مشتری را افزایش دهیم

القای اهمیت در ذهن ان ، هدف نهایی تلاش های بازاریابی و تبلیغات یک شرکت است. این امر معمولاً با ایجاد تصویر تجاری برای تجارت یا محصول شما آغاز می شود.

با گذشت زمان ، با انواع اهداف و استراتژی های برندسازی، مشتریان درک میکنند که برند شما بهترین ارزش را به آنها ایجاد مینماید.

اهمیت برند

برندینگ

یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف بلند مدت ی ، برندینگ شرکت یا محصولات است.

استفاده از تکنیک های ی برای ایجاد شهرت خاصی است که بتواند مورد توجه مشتریان هدف قرار گیرد. بنابراین اهمیت برند در نزد مشتری به برنامه ریزی واحد بستگی دارد. برای مثال :

  • Lexus خود را به عنوان یک برند اتومبیل لوکس برای افرادی از طبقه متوسط با متوسط توسعه داده است.
  • Target یک خرده ی مد ، پوشاک و کالاهای خانگی است.
  • Wal-Mart برند خود را با فروش محصولات ارزان قیمت ساخته است.

صرف نظر از این تصویر ، مصرف کنندگان ترجیح می دهند محصولات و خدماتی را خریداری کنند که ارزش پیشنهادی مشخصی را ارائه دهند در مقایسه با آنهایی که دارای عدم اطمینان یا پیام های مختلط هستند.

نقش تحقیقات بازار در ایجاد اهمیت برند

تحقیقات بازار برای افزایش اهمیت برند تجاری مهم است ، زیرا هرچه بیشتر در مورد انگیزه مشتریان خود اطلاعات داشته باشید ، جذابیت بیشتری برای آنها میتوان ایجاد نمود.

شناخت نحوه نگرش مشتریان در مورد محصول شما یک عامل بسیار مفید است. به عنوان مثال ، مشتریانی که محصولات لاکشری سطح بالای بازار را خریداری می کنند معمولاً انتظار دارند سطح بالایی از خدمات را دریافت کنند و قیمت بالایی را پرداخت کنند.

درک این موضوع به شما کمک می کند تا پیشنهاد بهتری برای مشتری محیا ، مزایای خوبی به وی معرفی و سود مناسبی کسب کنید.

بر مزایا برند تأکید کنید

تبدیل یک خریدار عادی به یک که از نظر عاطفی به برند شما گره خرده باشد ، عمدتا در بین مشتریانی است که ارزش حس شده از برندشان در سطح بالایی است. به بیان دیگر سطح درک اهیمت برندشان بالاست.

شناخت ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات ترجیحی بازار هدف به شما کمک می کند تا پیشنهاد خود را بهینه کرده و مفهومی از محصول را که با علاقه بازار نزدیک است ، ترویج دهید.

به عنوان مثال ، به عنوان یک کافی شاپ برتر ، مشتریان شما ممکن است مزایایی مانند کیفیت طعم ، دانه های قهوه برتر و خدمات سریع به مشتری را ترجیح دهند.

درگیر نمودن

“درگیر نمودن” در اوایل قرن بیست و یکم به کلمه بسیار مهم در حوزه یت برند تبدیل شد.

درگیر نمودن مشتری با برند با استفاده از ارتباط مستقیم و تعاملی با وی . فروش شخصی ، ایمیل و و بازاریابی تلفنی از اشکال رایج و سنتی ارتباطات بین فردی است.

های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک مفهوم و اهمیت تعامل با برند را به طور قابل توجهی گسترش داده اند.

مشتریان در این مکانهای اجتماعی بی د به سرعت جابجا می شوند و با دیگران تبادل تجربیات می کنند. حضور در عرصه رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا مستقیماً مشتریان را درگیر خود کنید و به بحث های منفی را پیدا و از خود دفاع نمایید زیرا که می تواند از طریق دهان به دهان برند شما را تحت تأثیر قرار دهد.

 

5/5 - (4 امتیاز)